Про способи вирішення проблеми паркування автотранспорту у Львові сьогодні говорили на спільному засіданні Ради з питань будівництва паркінгів, гаражів та автостоянок при Міністерстві регіонального розвитку та будівництва та містобудівної ради при управлінні архітектури.
«Ми вже розробили схему розміщення багаторівневих паркінгів різних типів у Львові, а також погодили земельні ділянки щодо будівництва паркінгів у відповідних інстанціях у Києві. Зараз ми проводитимемо громадські слухання на цю тему і вже у березні можна буде оголошувати міжнародний конкурс на будівництво. Місто відчуває гостру необхідність будівництва багаторівневих паркінгів різних типів.
Якщо говорити про центральну частину міста, то у Галицькому районі проживає понад 70 тисяч мешканців. За новими правилами потрібно передбачити одне паркомісце на шість квартир. Тому необхідно 5 тисяч паркомість тільки у Галицькому районі, це не враховуючи навчальних закладів, кінотеатрів, інших установ. Якщо говорити про загальну кількість паркомість у Львові, то ми виходимо з 200 тисяч до 2025 року. Зараз у місті налічується 50 тис. гаражів і стоянок різних типів. Згідно з новим генпланом їх буде ще 55 тисяч. Тобто нам бракує ще 100 тисяч паркомісць», – повідомив директор департаменту містобудування та інфраструктури Андрій Павлів.
Заступник голови ради з питань будівництва паркінгів, гаражів та автостоянок Міністерства регіонального розвитку та будівництва України Юрій Тарас зауважив, що Інститут парковочних систем у Києві ввів в дію перший в Україні автоматизований паркінг, тому сьогодні є вже є реальністю. Механізований паркінг на 30% збільшує кількість паркомісць ніж звичайний. Адже завдання Міністерства полягає в тому, щоб показати місто яким чином воно може забезпечити себе необхідною кількістю паркомісць. Він також повідомив, що сьогодні інвестори готові вкладати кошти у цю сферу, адже вони розуміють, що паркінг щоденно і щогодинно приносить готівку, тобто є ліквідним і в них варто вкладати кошти. Проте інвестори ставлять певні вимоги перед органами місцевого самоврядування, зокрема забезпечення ліквідації стихійних парковок біля багаторівневих паркінгів, а також погодження в усіх необхідних інстанціях дозволів на будівництво.
На засіданні також обговорювали практичне застосування різних типів паркінгів: залежні та незалежні типи конструкцій паркінгів, парковочні платформи, модульні автостоянки, підтягуючи пристрої тощо.